-Top Model Sverige/ Melodifestivalen

Hej!
Haft en mysig dag vissa säger att de tar en power nap men jag tog en power day ;) så himla skönt precis vad jag behövde! Tittade precis på Melodifestivalen, så jävla dåligt! haha hur kan de ens lägga ner tip på sånt här? Det enda som var bra var Gina hon är så jävla skön person! :)
 
Men innan idag tittade jag på Top Model Sverige 2013 och har några favoriter, såklart! 
Tycker inte att det var så speciellt bra casting på tjejer det här året men det finns några som ändå verkar ha potential. 
Det här är två av mina favoriter :)
 
Shams- Hon kunde ha gjort en bättre photshoot, men gillar henne.
 
Josefin G- vinnaren, en riktigt grym tjej. Gillar att hon är lite lugnare en alla andra som ska vara så jävla
kaxiga hela tiden.
 
Alltså jag bara orkar inte hur vissa personer beter sig, det är typ dagis nivå på dem! 
 
I alla fall tyckte inte det var rätt person som åkte! Tyckte inte att någon av de som stod där framme skulle åka.
Vad tycker ni?
 
 
Det vinnande fotot. Tror att det kommer gå bra för Josefin G i tävlingen, hon är riktigt bra. Och sen tror jag att de andra tjejerna inte förväntar sig det motståndet från henne;)
 

Ska nu se Django Unchained, ska vara riktigt bra! En film med Jamie Foxx, Christoph Waltz och Leonardo DiCaprio(min älskling!)
 
Nadja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0