DAGARNA GÅR


 
 
Jag har haft ett sug nu ett tag på att börja skriva igen men har inte riktigt haft tiden, vilket är super tråkigt. Men ska försöka att komma igång igen! Jag jobbar nu nästan varje dag efter skolan, vilket tar mycket tid och energi. De små stunder jag har över måste jag plugga... 
 
Just nu är allt både mentalt och fysiskt jobbigt men ändå kul. Jag uppskattar verkligen jobben jag fått men det är svårt att hänga med i skolan samtidigt. Men som sagt uppskattar jag det väldigt mycket då det inte är så himla svårt att få jobb nu förtiden :(
 
Saknar att göra saker som jag verkligen gillar att göra då all tid går åt skolan, men det är inte långt kvar till studenten nu! Helt sjukt!
 
//Nadja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0