Äntligen Berlin! ♡

Groupphoto! Kammarorketstern ♥
En heting som hon här vistas i Tysklands huvudstad !
Olle, Olle, finns ingen annan som dig
Thea + extra stor nutella = Sant
Min och Sofias härliga säng
Japp Scientologerna vistas fritt
Bussen, bussen, bussen, bilden säger allt♥
Brandeburger tor
Gucci ♥
 Och ännu mer märken! ♥( tyvärr fick vi aldrig chansen att gå på den här gatan)
Fick aldrig smaka en Döner :'(Men saft/jos med bubblor fick vi massor av.Äpple,äpple så långt ögat kan nå
                            
Så var det ju jag också...
Ellinor och hästar, hästar, hästar, hästar och en man i cowboyhatt
Vi blev lite trötta på pensionärssightseeingen
Thea, härliga Thea
Upper Eastside finns i Berlin med
Christoffer och Ellinor posar lite bara
Alltid massor av kakor och sötsaker
Vad är det med curry i Berlin? Pokernight!
Konsertmästare och första cellist posar efter en härlig konsert
Chokladfabrik, gör din egen choklad! Thea gillar
Så jävla härligt, bara chillar, cyklar och dricker öl
Se vad man kan stöta på i Berlin
We went sightseeing 
And shopping
Christoffer, Thea och jag var lite slut så satte oss och åt godaste frozen yoghurt + extremt mycket topping!
Olles nya solglasögon, riktigt snygga!
Thea, Ellinor och Christoffer innan sista konserten
Sista kvällen hos Tabea♥
 
ÄNTLIGEN HAR JAG FÅTT UPP ALLA BILDER!
Så här är bilderna från Berlin resan, enjoy!♥
 
Glömmer aldrig! Puss på er! ♥
 
Kram
 
Nadja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0