-Hej!

                          -av: Illustreraren Valfre (Grym enligt mig, älskar hennes bilder!)
 
Hej! Jag har testat flera gånger att driva en blogg men det har aldrig funkat men den här gången har jag verkligen lagt ner tid på att fixa designen, är inte riktigt nöjd ännu men snart, så hoppas att jag för en gångs skull att jag lyckas!
 
Jag borde kanske presentera mig Jag är en tjej som är 16 år, går första året på gymnasiet. går programmet samhäll beteende,
Några saker jag gillar:
Kompisar, vem gör inte det?! ;)
Träna
Kläder/Mode
MAT! finns inget bättere!
Måla
Fota
FILM- älskar det så jävla mycket!! 
sen har vi ju MUSIKEN det är också något jag inte skulle kunna klara mig utan.
Sommar, Vinter, Vår, Höst. - Ja jag gillar alla årstider men HATAR mellan månaderna eller vad man ska kalla det, då det är grått, slaskigt och tråkigt. Det finns inte något tråkigare!
 
Några låtar som jag gillar just nu är:
´Let her go - Passengers´
´Beneath your beautiful - Labrinth, Emeli Sandé´
´Radioactive - Imagine Dragons´
De är riktigt bra!
 
Imorgon är det ju fredag men vi har D-dag, lediga, så himla skönt! Behöver verkligen det, varit en jobbig vecka! Är inte säker vad jag ska göra en men kommer förmodligen att träffa någon (borde egentligen plugga -.-). 
 
Nu har ni fått träffa mig och hoppas ni gillar det jag kommer att skriva!
 
Nadja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0