-Trötter


Hej! 

Är extremt trött och hängig, har haft riksdagsrollspel och konsert idag. Eftersom jag är så trött och hängig tänkte jag att jag kör en sån här random frågelista ;) Enjoy!

Vad heter du? Nadja

Mellannamn? Elin, Louvisa och Mowgli. Japp jag heter Mowgli i mellannamn ;)  

Hur gammal är du? 16, fyller 17 i höst ;) 

Vilken var den senaste filmen du såg? Jag såg.....hm.."Love actually"!!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa lätt!

Kan du vissla? Hehe...kunde när jag var liten, men inte nu ;/

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Oooh!! Bergodalbanor och frittfall!! :D 

Tittade du på tecknat när du var liten? Älskade(älskar det fortfarande) det, tyckte "otecknat" var läskigt ett långt tag...

Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop;)

Har du en blogg? Absolut INTE(bästa frågan hitils)

Gillar du att flyga? Ja! älskar det, (men lite läskigt ibland..) 

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Fråga dem?

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? JA! vill så göra det, on my to-do-list

Tycker du om att krama folk? Ja, är en riktig kramig person ;)

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Hehe.. Linus..

Önskar du dig i födelsedagspresent? Resa till NYC och biljett till the Ellen Degeeners show :)

Bor tillsammans med? Min familj, Mamma, pappa och 2 systrar 

Färg på ditt hus? ljusgrön 

Hus eller lägenhet? - Hus

När är du född? 13 oktober

Något jobb? Tränare ;)

När gick du upp i morse? hmm.. 8 tror jag ;/

Vad har du ätit idag? SUBWAY!!

Dagens klädsel? svarta jeans, linne, såndär norsk kofta :) så himla mysig och varm  

Dagens roligaste? Chandler Bing! ;)

Har du många vänner? Nää jag är forever alone :'(

Film? 10 things I hate about you, Harry Potter, En oväntad vänskap, Bourne och så måånga mer *filmnörd*

Låt? - Drunk in the morning 

Mat? sushi! ;)

Dryck? Såndär pärondricka i stor grön papp förpackning ;)  

Färg? vit

Människa? Nee jag är en utomjording..

Senaste:

Gången du var i Stockholm? Julas :)

Gången du var full? tror du jag kommer ihåg det...

antingen eller:

Svart eller vitt? vitt

Hund eller katt?  katt

Ut och festa eller hemma och mysa? beror helt enkelt på vad jag är på för humör :)

Ragga eller bli uppraggad? uppragad

Blont eller svart hår?  blont  

Har du blåa ögon eller bruna?  blåa

Choklad eller lakrits? HUR SKA JAG KUNNA VÄLJA!?!?!!

Göteborg eller Stockholm? Stockholm

Högerhänt eller vänsterhänt? Höger

Coca cola eller fanta? Cola

Pizza eller kebab? Vad är det här för frågor....

Älska eller älskas? Älskas  

Leva eller dö? Va ne asså jag vill inte leva? WTF?! 

 

Ja det var ganska många frågor men ja ;) Ha en mysig torsdags kväll, Snart LOV!!

Kram

Nadja

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0