Mitt vackra Stockholm

Det här var då fredagen, träffade först Pia och Sofia under dagen så himla mysigt! Kommer vara extremt långt tills jag träffar dem igen! :( 
Ja männen på den sista bilden var exakt lika dant klädda, hade samma "frisyr", allt! haha
Sen träffade jag Norea på kvällen, det var mycket mysigt!
 
Träffade Mira på lördagen, var jätte mysigt att ses igen! :) på den översta bilden från lördagen kan man se Grand Hoteloch om man tittar noga flertal människor. Bruce Springsteen var där då, tyvärr såg vi inte honom men ganska coolt att han var i Sverige då ;)
 
På söndagen var det ju hemresa men innan jag tog tåget hem träffade jag Ida på en fika på Götgatan och sen efter det min kusin Artur oh hans flickvän Emma som följde med mig till stationen :)
På torsdagen träffade jag mormor och vi hade det mysigt, gick på en foto utställning som var fantastisk! och sen åkte vi hem till dem och jag testade massor av klänningar från förr;) Det var jätte mysigt!
 
(Eftersom det var så många bilder så orkade jag inte redigera dem, så alla bilderna är orginal så att säga)
 
Så det här var min Stockholms resa! :D
 
Kram
 
Nadja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0