Twinkle, twinkle little star

 
Hej!
 
Världens finaste väder ute! 
Dagen började inte så bra, hade np i engelska idag och försov mig, stressade skit mycket och kom typ 5 min sent. Sen när vi ska skriva engelska texten hade vi skit lite tid så var tvungen att stressa då också, skit jobbigt!
 
Men sen slutar vi ju tidigt på fredagar så det var ju skönt. Jag, Norea och Rosanna gick in till stan, lagade Noreas telefon och jag köpte äntligen de här skorna! Har gått i ungefär en månad och suktat efter dem.
 
Sen blev det glassfest i det soliga vädret, mötte Carl och Omar som hängde på. Jag har haft lite ont i huvudet och glömde mina solglasögon så fick ont i ögonen, konstigt nog. :( Men har hitills varit en mysig dag:)
 
Ska snart på orkester och sen kommer Axel och Ellinor hit :)
 
KramKram
 
Nadja

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det finns fortfarande jättemycket fint kvar i bloppisen!
Så in och shoppa på min blogg! Självklart kan sakerna skickas!

Vi ses :)

2013-05-05 @ 18:34:32
URL: http://magnusson08.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0