-Hemmakväll?

 
Heej,
är extremt trött, hade tänkt att jag skulle fixa om i mitt rum ikväll men får se om jag orkar. Tidigare idag var jag och några kompisar domare och då fick vi den här chokladasken som tack :)
 
Men sen var jag på orkester och efter det kom det en violinist som spelar i en orkester i Tyskland, han snackade och sen så skulle han bara visa lite när han spelade.
När jag hör första tonen får jag tårar i ögonen! Det har aldrig hänt mig innan, verkligen ALDRIG men jag har aldrig hört nått så fint! Om han hade spelat längre lovar jag att jag hade haft svårt att hålla in tårarna. Ljudet var så rent och vackert! Det var verkligen  som vatten, typ.
 
Men nu i helgen måste jag göra valen inför 2:an sista dagen är på onsdag:/ Stressad...
 
Kram
 
Nadja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0