- Start now, not tomorrow

Fina pojkarna
 
 
 
Rosanna, vi gjorde världens godaste kladdkaka!
 
Bilden till förra inlägget ;)
 
Hej!
Har redan haft en händelse rik morgon, min kompis Rosanna sov över. Vi hade jätte mysig kväll med kladdkaka och tjejsnack ;)
Men sen kom jag på sådär vid kl.12 på natten att mina små knattar skulle ha match imorgon, var tvungen att kolla upp vilken tid det var och det visade sig att den började kl. 10! Så vi var tvungna att gå upp vid halv 9, då är man ju ganska trött, när man somnade vid typ kl.2.
Men vi gick upp som två zombis och lyckades faktiskt komma iväg i tid och jag och min andra kompis, Rebecca, kom i tid till matchen. Pojkarna var jätte duktiga och vann sin första match med 7-2! Riktigt glad :) 
 
Nu är jag i alla fall hemma igen och ska kolla på det första avsnittet av Top Model Sverige! :) Sen kommer det att bli lite plugg och mera plugg -.-
 
Lite bilder från igår och matchen i morse! :)
 
Nadja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0